Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
Manfred
Tritium
Kokonoe Yamaxanadu
Cryogenic Cereal
wolfie559
Faolinn
Ranfox
211nafsimreK
Princess Sylvysprit
Rage
Hakurei Ninja
15 plaatsers

    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Kokonoe Yamaxanadu
    Kokonoe Yamaxanadu
    Zilveren Soku Kleinmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Judge of The Afterlife

    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) - Pagina 2 Empty Re: Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Bericht van Kokonoe Yamaxanadu di dec 02, 2014 12:50 am

    Cryogenic Cereal schreef:Teken Satori met blauw-wit gestreept ondergoed op haar hoofd met een nogal pissige Nitori in de achtergrond.


    Hakurei make this happen please
    XD
    Tritium
    Tritium
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : The power to offend everyone while trying to be funny

    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) - Pagina 2 Empty Re: Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Bericht van Tritium di dec 02, 2014 6:54 am

    Cryogenic Cereal schreef:Teken Satori met blauw-wit gestreept ondergoed op haar hoofd met een nogal pissige Nitori in de achtergrond.
    THIS!


    Laat ik tevens maar es iets aparts vragen,:P

    Orin in een M18 Hellcat VS. Rika in haar Flower Tank.
    Manfred
    Manfred
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Het plakken van pleisters op al mijn vingers

    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) - Pagina 2 Empty Re: Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Bericht van Manfred di dec 02, 2014 12:26 pm

    Ik zou Alice Margatroid wel leuk vinden, omdat ik zoveel figures heb, en bij haar model in de MikuMikuDance-filpjes haar lange rok zo mooi meewipt met haar heupbewegingen.
    annika11112
    annika11112
    Forumyōkai


    Leeftijd : 27

    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) - Pagina 2 Empty Re: Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Bericht van annika11112 di dec 02, 2014 3:30 pm

    dit komt misschien wat laat, maar ik denk dat ik hier ook gebruik van wil maken. ik wil namelijk wat meer oefenen met pokemon gijinka's tekenen, alleen ik weet nooit welke. dus misschien hebben mensen hier wel suggesties? idk! ^^;
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) - Pagina 2 Empty Re: Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Bericht van Hakurei Ninja ma dec 08, 2014 3:16 am

    Oeps, ik heb deze thread te lang vergeten! Wat ironisch xD Ik zal morgen kijken of ik wat tijd kan inlassen voor inhaalwerk.

    annika11112 schreef:ik wil namelijk wat meer oefenen met pokemon gijinka's tekenen, alleen ik weet nooit welke. dus misschien hebben mensen hier wel suggesties?
    Oh, da's wel een leuk idee. (Voor degenen die niet weten wat gijinka inhoudt, dat is dat je ze tekent alsof ze mensen zijn, zoals hier. De Nederlandse term is antropomorfisme.)

    Suicune en Blaziken lijken me wel cool te zien. En iets als Carvanha is misschien wel een interessante uitdaging voor je. Oh, en omdat het Kerst is in twee weken misschien Delibird (kerstman) en een Stantler en/of een winter Sawsbuck (rendieren).
    Info
    Info
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 18
    Speciale vermogens : datwiljewelwetenhe

    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) - Pagina 2 Empty Re: Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Bericht van Info ma dec 08, 2014 2:27 pm

    Teken... Rechter Margatroid die poppen veroordeelt! Doll judgment!!!!!!!!!!!!
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) - Pagina 2 Empty Re: Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Bericht van Princess Sylvysprit wo dec 10, 2014 6:02 pm

    Oh ik heb een leuke, teken Reimu die voor de chatbox staat te wachten op "donaties" (mensen die er in komen)
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) - Pagina 2 Empty Re: Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Bericht van Hakurei Ninja ma feb 09, 2015 2:45 pm

    Oei, ik heb deze topic zo lang verwaarloost dat het haast crimineel is... Anyway, hier is deel 1 van de inhaalslag!

    kermisfan112 schreef:Teken Suika op een kermis, altijd al willen zien ・3・
    Dit is waar ik aan dacht toen ik dat las. :3
    Spoiler:
    Overigens had ik deze post al helemaal af toen ik bedacht dat ik nog "even snel" dat vierde plaatje wilde toevoegen. ^^; Maar nu is het wel een echte yonkoma! :D

    Cryogenic Cereal schreef:Teken Satori met blauw-wit gestreept ondergoed op haar hoofd met een nogal pissige Nitori in de achtergrond.

    Het populairste verzoek!
    Spoiler:

    Heb ook de eerste post geüpdatet geupdate
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) - Pagina 2 Empty Re: Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Bericht van Gemu ma feb 09, 2015 3:22 pm

    Mijn god, ik ging stuk om die Suika.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) - Pagina 2 Empty Re: Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Bericht van Princess Sylvysprit ma feb 09, 2015 6:45 pm

    Oh my god, die Suika, geweldig!
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) - Pagina 2 Empty Re: Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Bericht van Graan ma feb 09, 2015 11:19 pm

    Haha, die Suika is briljant!

    Mijn tekenverzoek: ZUN, op bezoek bij Willem-Alexander.
    Cryogenic Cereal
    Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) - Pagina 2 Empty Re: Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Bericht van Cryogenic Cereal ma feb 09, 2015 11:55 pm

    Hakurei Ninja schreef:

    Cryogenic Cereal schreef:Teken Satori met blauw-wit gestreept ondergoed op haar hoofd met een nogal pissige Nitori in de achtergrond.

    Het populairste verzoek!
    Spoiler:

    B A S E D
    A
    S
    E
    D

    Ik hou van je.
    Manfred
    Manfred
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Het plakken van pleisters op al mijn vingers

    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) - Pagina 2 Empty Re: Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Bericht van Manfred ma feb 09, 2015 11:58 pm

    Mooie tekeningen zeg, en een goed 'script'. Ik krijg wel medelijden met Ibuki-sama. En volgens mij heeft dat achterste kermispaard een brainfreeze, die ogen zeg!
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) - Pagina 2 Empty Re: Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Bericht van 211nafsimreK di feb 10, 2015 12:45 am

    GE-WEL-DIG Ninja, bedankt!
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) - Pagina 2 Empty Re: Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Bericht van Ranfox di feb 10, 2015 12:58 am

    Wow, die Suika is geniaal. XD Het ergste is nog dat ik Suika dat ook nog echt zou zien doen. XD

    Gesponsorde inhoud


    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) - Pagina 2 Empty Re: Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 1:38 pm