Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+4
TH-chen
Urameshiya
Pyonta-kun
Quwanti
8 plaatsers

    Touhou Project game voor de Playstation 4

    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Touhou Project game voor de Playstation 4 - Pagina 2 Empty Re: Touhou Project game voor de Playstation 4

    Bericht van TH-chen vr sep 19, 2014 1:09 pm

    /jp/ op 4chan doet wel meer rare dingen. Maar Adventure of Scarlet Lotus is een game die echt afgelopen comiket pas uit is.

    Ik vertrouw niks van 4chan als de originele bron nergens te vinden is
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Touhou Project game voor de Playstation 4 - Pagina 2 Empty Re: Touhou Project game voor de Playstation 4

    Bericht van Princess Sylvysprit vr sep 19, 2014 1:24 pm

    TH-chen schreef:/jp/ op 4chan doet wel meer rare dingen. Maar Adventure of Scarlet Lotus is een game die echt afgelopen comiket pas uit is.

    Ik vertrouw niks van 4chan als de originele bron nergens te vinden is
    Het linkte naar een site, een of andere Japanse site...ik gebruikte Google Translate en toen zag ik iets in de richting van dat die game ook op PS4 zou komen met de andere games
    Het kon ook een rumor zijn, maar toen Decidetto het ook tegen me zei dacht ik dat hij ook wel wist waar hij het over had
    Maar als het echt een rumor bleek te zijn...schiet me dood dan, nu ik zit te zoeken zie ik namelijk ook weinig, en nu schaam ik me eigenlijk wel een beetje

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Touhou Project game voor de Playstation 4 - Pagina 2 Empty Re: Touhou Project game voor de Playstation 4

    Bericht van Urameshiya vr sep 19, 2014 1:40 pm

    Princess Sylvysprit schreef:Maar als het echt een rumor bleek te zijn...schiet me dood dan, nu ik zit te zoeken zie ik namelijk ook weinig, en nu schaam ik me eigenlijk wel een beetje
    Ach, het is niks om je voor te schamen, zelfs als het niet blijkt te kloppen. Als je zelf geen Japans kunt lezen heb je weinig andere keus dan dingen via-via te horen, toch? Maar goed, als je die gelinkte site terug kan vinden komen we er vanzelf achter of het nu alleen een gerucht is of een bevestigd feit!
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Touhou Project game voor de Playstation 4 - Pagina 2 Empty Re: Touhou Project game voor de Playstation 4

    Bericht van Quwanti za apr 11, 2015 12:11 am

    25 juni zal de eerste game, "Mysterious Gensokyo -The Tower of Desire", beschikbaar zijn voor de PS Vita.

    Gesponsorde inhoud


    Touhou Project game voor de Playstation 4 - Pagina 2 Empty Re: Touhou Project game voor de Playstation 4

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 5:48 pm