Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+5
Maribel Hearn
Urameshiya
Slaz
Reym
Quwanti
9 plaatsers

    10th Touhou Popularity Contest

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    10th Touhou Popularity Contest - Pagina 2 Empty Re: 10th Touhou Popularity Contest

    Bericht van Urameshiya do maa 06, 2014 2:04 am

    Haha, ik lees net toevallig ergens dat er in eerste instantie in de enquête een vraag stond of je KanColle speelt/gespeeld hebt. Naar verluidt zo'n anderhalf uur na de opening van de poll verwijderd naar aanleiding van het grote aantal negatieve reacties. ^^;
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    10th Touhou Popularity Contest - Pagina 2 Empty Re: 10th Touhou Popularity Contest

    Bericht van Maribel Hearn do maa 06, 2014 9:44 am

    Da's niet zo gek. Wat heeft dat nou met Touhou te maken? XD Het is een andere serie. Het mag dan wel doujin zijn, maar het is helemaal niet gerelateerd. Als ze nou over Seihou vroegen zou ik het nog begrijpen, maar...
    Tritium
    Tritium
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : The power to offend everyone while trying to be funny

    10th Touhou Popularity Contest - Pagina 2 Empty Re: 10th Touhou Popularity Contest

    Bericht van Tritium za maa 08, 2014 5:38 pm

    Rinnosuke gesandwicht tussen de Aki's.

    En natuurlijk was er in geen tijd al materiaal van een Rinnosuke-Aki threesome.
    Color me suprised.

    Gesponsorde inhoud


    10th Touhou Popularity Contest - Pagina 2 Empty Re: 10th Touhou Popularity Contest

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 10:52 pm